reklama

Túžba

...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Hovorím svoje slová k tebe v rýmoch.
Mlžná spomienka si v mojich snoch.
V tom mojom svete virtuálnom,
tam kde stal som sa králom. Našiel som cestu a nezídem z nej,
Spolu môžme vdýchnuť tejto básni dej.
Podaj mi ruku a vkročiť skús.
Byť mojou družkou, královnou múz.

Letný vánok na perách, tvár rosená dažďom,
hra vône, čo patrí jarným čerešňovým kvetom.
To všetko mám! Chceš? Možem ti to dať.
Nemusíš sa báť zo mňa to ochutnať.

Ako dva stroje s možnosťou cítiť,
Do víru siete sa nechajme lapiť.
do seba zapustiť korene ako strom,
stať sa jedným programom.

Michal Nichta

Michal Nichta

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek. Na začiatok to stačí.Introvertný extrovert alebo extrovertný introvert?Uctievač kyberpunku Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu